Coaeeeeeeeee, ai votat?!?

…astai intrebarea la ordinea de zi.

Cum deobicei consider ca blogareala nu merita sai aloci timp decat din cel in care teoretic muncesti, in genere nu scriu in wknduri sau in timpu meu liber. numa ca zi, dupa ce ma uitai la stiri, vazui ca un amarat risca 5 ani de parnaie fiinca din gresala a votat de doo ori pentru acelasi cacat. si cum, imprastiat fiind de firea mea mai rau decat materia intunecata (cititi despre daca nu stiti, pentru ca se merita) nu mam putut abtine sa nu ma identific cu amaratu personaj am ramas o tara pe ganduri.

sunt total apolitic, adica mi se rupe rau de tot de orice dan viata politica a romanistanului in care vetuim. de mult de tot miam promis ca subiectul asta nu ma va interesa pana in ziua in care macar un singur politician, UNU (1) ma va face sa ridic o spranceana pozitiva, ca spock, la auzu numelui lui. cum acest miracol nu santamplat, si pare a fi la fel de improbabil ca si imaculata conceptie, continui sami bag cu maxim aplomb pulan ia de politichie.

 dar ios doar unu, sin romanistan sunt multi bizoni care mustesc de sentiment civic. incepand cu pensionarii depilda, care dupa zeci de ani de comunism fara carcneala acum stiu cel mai bine sa savureze gustul de pula al libertatii si democratiei, si terminand cu ruralii care pentru o tuica moca de la primarie ar vota si cu antihristu. printre ei si cativa oameni normali, ca mine si ca tine, adica dastia pe cale de disparitie carora IQu le depaseste intrucatva numarul de la pantofi, si care kiar au convingerea (naiva si inutila de altfel) ca au puterea de a schimba ceva. probabil ca pantre ei facea parte si baetzashu asta care vanfunda parnaia. pentru can romanistan, ca nicaieri, se voteaza mai multe dude simultan. si dacai fost la o beuta sambata seara, duminica sar putea sa afli canfunzi parnaia pentru vro 5 anisori, cai dat cu stampila da doo ori la aceeasi duda. nasol nu? cum eu, lipsit totat de inaltul spirit cetatenesco-bizono-civic nu votez by default, orice sar supune la vot, nu risc din fericire sanfund parnaia. nu din motivul asta, cel putin. cum o fi frate, sati pierzi 5 ani din viata pentru ca ai fost sa votezi, si pentru ca, traind in tara tututor posibilitatilor, in acest caracal al lumii, cand vrei sati votezi parlamentarii europeni ti se baga pe gat si un vot scurt (ca la curve) pa tema uninominalului?

cu riscu de ami lua multa muie de la bizonii cu simt de raspundere civila, vreau sa zic cami bag pulan uninominale, ca nu vor schimba nimic, si ca mie teama ca singurul lucru pe carel vor face va fi sa vezi tot mai multi oameni politici de teapa lu becali si zavoranu. ca bizonii vor putea sasi voteze „manelistu” preferat. politic vorbind, evident.

si doresc sa mentionez cami bag pulacu acelasi patos sin alegerile europarlamentare, un urma carora entitati politice de aceeasi factura vor ajunga sa faca cacatu roman sa puta sin brusel.

deci coae, ai votat?

bagati si voi neste raspunsuri, careai votat, de ce, care nu iarasi de ce…

Despre warsongu

Udonwannano...
Acest articol a fost publicat în WarSongu. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

8 răspunsuri la Coaeeeeeeeee, ai votat?!?

  1. eu, Miruna zice:

    Uite, eu am fost la alegeri da’ n-am votat. Ghici ce-am fost eu!

  2. David zice:

    ba…eu am votat…PSD`u si DA.

  3. eu, Miruna zice:

    Warsong, Bej, c-am fost in Ploiesti. 😀

  4. warsongu zice:

    loool miruneatza, pa moment mia navalit sangelen cap, intelesesem ceva de genu „Beshi mah, cam fost in Ploiesti!”

  5. Azra zice:

    N-am votat. Ca e rau. Na na. Oricum sunt de parere ca nu se iau in cont voatele.

  6. eu, Miruna zice:

    Aoleuu, trebuia sa scriu cuvintele intregi :)):))

  7. thegodsglory zice:

    …a fost vot?

Lasă un răspuns

