COLECTA

No, ca’n fiecare an facem colecta pentru orfelinat. Haine pentru copii, jucarele, carticele, bani, tot ce aveti de care va puteti lipsi. Anu asta ne bagam la unul din orfelinatele din sectorul trei, cel mai probabil Sf. Nicolae sau Pinocchio 3. Se baga careva?

Dati mai departe, si hai sa ne punem pe treaba!

Despre warsongu

Udonwannano...
Acest articol a fost publicat în WarSongu. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

16 răspunsuri la COLECTA

  1. Ina zice:

    ma bag io cu haine si un ursulet.

  2. Ina zice:

    P.S. oricum la ce dimensiuni silfidice am is bune si la sugari.

  3. warsongu zice:

    sa marcat…altcineva? in curand o sa avem si un cont disponibil, in lei, pentru donatii. banii vor fi folositi pentru a se cumpara produse, nu ii vom da in cash. nam incredere in nimeni pentru a face asta.

  4. nenea cosmos zice:

    războinicule, fixează un punct de colectare, ceva, eu spre exemplu găsesc să îţi dau nişte chestii dar nu poţi conta pe mine să ajung la locul cu pricina la momentul Ţ.

  5. David zice:

    subscriu la ce a spus nenea.distanta mare de constanta mea, mon cher.

  6. ihtys zice:

    eu sunt din or.si noi avem multe proiecte asemanatoare.Academia Nae va doreste suces.

  7. warsongu zice:

    nene, punctu de colectare va fi, cel mai probabil, in vastele mele apartamente. io nu utilizez masina, si nam cum sa va iau dantrun loc anume cu sacun carca. sper insa ca cine e posesor de masinuta poate sa vina pan la mine sa le aduca. oricand dupa 7 seara va fi cineva acasa sa le primeasca. cine nu are roti, we’ll work something out. in ziua in care le vom da voi inchiria uo dubia, daca se aduna atatamai cantitatea.
    ideea e sa fim gata in vro doo saptamani.

    @ithys multam fain.

  8. warsongu zice:

    propun data de 2 Decembrie, Duminica, pentru colectarea a toate cele la domiciliul subsemnatului (stau central). ce ziceti?

  9. nenea cosmos zice:

    in principiu este posibil si ok.

  10. idaho zice:

    Eu subscriu cu niste jucarele, din fosta colectie, primavara vietii lui idaho si ma vad eu ce mai gasesc! Mai innebunesc si fro 2-3 pretine!

  11. warsongu zice:

    excelent
    am sa postez adresa mea si un cont in lei mai incolo. intre timp gather everything you can

  12. andreanum zice:

    eu nu mai am jucarii si hainute pt copii…. dar o sa donez niste banuti pt. copii astia.

  13. nenea cosmos zice:

    ba, acu m-am prins eu, tu lucri prin pipera, eu la baneasa, deci ar trebui sa iti aduc alea direct cu masina la lucru unde stringi tu treburile…

  14. petronici zice:

    as vrea sa donez si eu niste lucrusoare, se mai poate? 😀

  15. sorina zice:

    urgent-vreau un nr de tel sau adresa de la un orfelinat ceva din sector 3, vreau sa donez in jur de 50 de pachete

  16. WarSong zice:

    trimis email, Sorina.
    Succes

Lasă un răspuns

