oda elodiana

ma doare capu….da rau…cel care mia dat linku a rezistat 47 de secunde dupa ceas, io doar 15, ian sa vedem, voi cat?

www.youtube.com/watch?v=7l33VFM7CN4

rectific, pretinu cu pricina a rezista 57 de secunde, nu 47…my bad…

Despre warsongu

Udonwannano...
Acest articol a fost publicat în alte mistocareli. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

8 răspunsuri la oda elodiana

  1. Pilique zice:

    Ai sa-mi fwt una…am rezistat 1 min juma. Mi se pare cea mai cretina „compozitzie”

  2. oedip zice:

    2 secunde! se pune?

    :)))
    m-am oprit la „e moarta”!!!

  3. Pilique zice:

    total offtopic : cand trec nene sa-tzi dau St: Enterprise? ca tot zicem shi facem de 2 luni – 3

  4. warsongu zice:

    cat de repede bre…neaozim la un bip

  5. lordsith zice:

    am shi anume audiat`o pe toata….m`am stricat de ras, nothin` more…

  6. eu, Miruna zice:

    Sa stii ca doamna asta in afara ca canta mai si isi lipeste linguri pe ea, prin punctele esentiale. Am vazut io la oteveu.

Lasă un răspuns

