iaozi brau!!!

bre,

eri meam dat seama ca mam bosorogit bre. am reusit sa supar toata lumea. no violonizda noastra amplinit eri o varsta care merita scrisa in analele istoriei si deci si sarbatorita, asa ca am decis tooti ca luni seara (sexi, nu?) o so sarbatorim pe micuta la tobar acasa. dupa ce am decis noi asta, lam sunat si pe tobar sal anuntam. na murit de fericire, da nici na avut ce pula lui sa faca. zis si facut, cum la studiou nu mai aveam treaba, pa la 9 claie gramada la mesteru tigailor acasa. tata trupa cu rulotele (pretene, prieteni) dupa noi neam adunat cu cadoae and shit si punte pe drojdeala. cat timp sa stat jos si sa baut frumos mio placut, sunt as la asta. numa ca la noi in trupa este oameni de varsta mea (care skimba prefixu cu 3) si oameni de varsta lor, care abea skimba prefixu cu 2. astia dan categoria a dooa au purces la tururi de forta de genu care suge sticla de votca in mai putin de 3 minute. cu alte cuvinte unii sau mucificat. da rau de tot. si anceput putzuleala. aruncat kestii pe geam, tavalit pe jos, kiuiala, daramat tot ce se poate de pe mese, devastat mobila, jucat fresbee (sau cum pula mea so scrie) cu parizeru, ce mai, „dixtractie” la maxim. deja ma simteam in plus big time. tata dumania culmineaza pa la 12 ale noptii cand sarbatoritei i se aduce toertu cu lumanari care simbolizau frageda varsta. sa canta, sa sufle, si porma flosc sarbatorita cu muianun tort. deacilea mam secat. oi fi io defect, da bataia cu frisca numi stan caracter. era frisca si ciocolata peste tot, pe jos, pe sus, pe pereti, pe haine, in oki, in par and so on. therefore (cum ziceau si dacii cand ii explicau lu darius cal capaceste panal face o apa siun pamant daca nu sa cara repejor) mam shukarit si dupa ce miam bagat constiincios pulan tortu lor am taiato acasa spre disperarea nevestimii carei in concediu si pe care no futea grija de venit la berou a dooa zi recte azi.

cadou meu, foarte matur de altfel, a constat intrun desfacator de bere atasat de o mare pula de lemn, si a fost evident atractia serii. a aparut in toate pozele pe care nu le am da pe care vi le voi supune atentiei cand leoi primi.

deci nu ma mai tin baierile de bairame da genu asta. sunt un bosorog…

Despre warsongu

Udonwannano...
Acest articol a fost publicat în WarSongu. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

5 răspunsuri la iaozi brau!!!

  1. cayetana zice:

    tu esti bosorog, am inteles, dar tobarul? tobarul ce mai face? bine, sanatos?

    bre ware, nu mai e nici vremurili ce-a fost, lumea se mai schimba p’in partile ei neesentiale, asa ca asculta aici la mine gandire positifa: tu esti inca tanar, dar nu te-ai adaptat la trend si nu-ti place cool-eala de distractie care este.
    ai dat cu nasu-n ditamai conflictu da generatii carevasazica…

  2. eu, Miruna zice:

    deci mie mi se pare esential faptul ca s-au mucificat INAINTE de ora 12. e foarte important, pentru ca asta denota si faptul ca s-au culcat mai devreme decat daca ar fi baut linistit si organizat. deci cumva tot au iesit in castig :))

  3. cayetana zice:

    nu, warsong a iesit in pierdere, a plecat inainte de sexorgeală. da ierea cu sotia, deci un castig tot se poate sa fi avut.

  4. warsongu zice:

    bre, una peste alta nu mia displacut enorm, exceptand aia cu tortu pe muian…

  5. SebastianataS zice:

    noah abia acu dadui peste minunatul blog despre bairamu lu Diana shi nu pot decat sa fiu de acord cu tine bunicule 🙂
    oricum traitzi-ar stilul de a povesti ca mi-o inchis al meu iubit client canon telefonu in nas ca m-o bufnit rasu da neah ce sa-i fac :).
    mey culmea culmilor e ca poazele sunt in calcu de la munca shi nu in ala de-acasa de cand mi s-o dus dreaq tot ce aveam pe D (partitzie) shi neah acu incep sa le reculeg.
    ah shi inca o chestie: mai da-te-n spre preputzu meu de moshneag ca facu o fatza cand l-am atins putzin cu frishca de parca i-am bagat desfacatorul ala in cur fara sa folosesc vaselina, ulei, margarina sau alte alea…
    poate tzi-o veni mintea la cap shi o sa te simtzi mai bine la alte ocazii 😀

    pana atunci te iubesc in continuare, ca sa nu mai spun de perfectele tale tzatze mmmmMMMMmmmm shi ne vedem la carat de scule la noua/vechea sala 😀

    :*muah:* iubire!

Lasă un răspuns

