asa se bea la rusi!

http://ziza. ru/2007/10/ 22/rebjata_ snjali_klip_ na_populjarnuju_ pesnju.html

Despre warsongu

Udonwannano...
Acest articol a fost publicat în alte mistocareli. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

4 răspunsuri la asa se bea la rusi!

  1. eu, Miruna zice:

    De muuult n-am mai vazut pe cineva asa certat cu gravitatia. =))
    In alta ordine de idei, pen’ ce ti-ai activat moderarea comentariilor? Ti-i frica sa nu scriem scarnavii?

  2. warsongu zice:

    mamik, sa moara sa faca daca am activat io ceva, nici nas sti de unde…

  3. eu, Miruna zice:

    Ei, din tablou’ de comanda de p’acolo. :)) Asa mi se pare mie, ca inainte nu era activata optiunea, da daca zici ca n-ai umblat inseamna ca si inainte era activata si mi s-a nazarit mie. Da’ cred ca-i mai simplu daca o scoti.

  4. warsongu zice:

    mam uitatara si poola…adica nui selectat ala. e nevoie de approve numa la primu coment, deci poate daca tiai schimbat numele sau httpu tea luat ca fiind noo pan ograda, si daia a trebuit sa approve io in queue mama ai a dracu de topica si punctuatie ca am uitat de unde am inceput si ce trebuia sa scriu vai de capu cui citeste in kilu meu!

Lasă un răspuns

