a venit a venit toamna…..

si ploo. si cadobicei, stihiile naturii ne iau pe nepusa masa. canaleles infundate, trotuare navem de borduri, masini avem cate doo pentru fiecare cap de vita furajata dan capitala. pentru ca nu ne putem caca de foame, dar ne loam matiz in lizing, bagamias pulan bucuresteanu care se mai plange co duce prost.

azi mea loatara o ora si ceva sajung da la hala lu stramosu nostru traian (nu basescu, nici remes, alalaltu) pana la urinii. am mers o bucata pa jos pentru cam vazut masinilii bara la bara. dupa ce ma murat ploaia binisor am decis cami bag pulan ia de punctualitate (doar ma duceam la birou, nu la crasma) si am sarit in unu dant tramvaiele care se tarau pe langa mine. am stat in tramvai juma de ora, timp in care am parcurs cam circa aproximativ in jur de 25 de metri. mam secat, iam batut manipulantului cu pumnun geam sami deschida usa si miam reluat traseu bucuros ca cineva candva a inventat mersul pe jos. calea calarasilor se ingusteaza aprig, iar trotoarele servesc drept loc de parcare pentru jmekeri, asa ca deplasarea perpedes se efectueaza cu multiple dificultati, adica greu.

la un moment dat (sa zicem t zero sau t initial) un nene dan coloana de masini a decis casi baga pula si cauta o ruta alternativa, adica fix straduta pe care ma pregateam so traversez io. ca orice capitala care se respecta bucurestiului nui ajung bordurile lu muia aia de videanu ca sa iasa dan balti. deci pe strazi e un fel de fata morgana care kiar e apa. jegoasa, plina de cacati si flegme… dar, never the less (cum zicea si zalmoxis cand le incanta mistic dacilor teorema lu pitagora) apa. asea ca nenea asta trage de volan intrun mod care lar face pe schumi sa planga cu sughituri si demareazan tromba (de apa futul in gura pala cu mecanica fluidelor) pe langa mine. fleasca. deci copiii tatii, fleaska rau de tot. mam albit (cred) si am incercat sai fut nemernicului o bucata picior in masina pe unde apuc, dar nam fost suficient de rapid. am urlat din toti bojocii niste aluzii subtile la pula, masa si toti mortii lui siai neamului lui, si mam rugat la toti zeii sa auda si sa opreasca masina sami faca scandal… ce macel ar fi iesit. din pacate ori na auzit, ori il durean pula de masa si de mortii ei… bun zic, facuram si trebsoara asta, haidem mai departe. si fleosc fleosc imi trambalez asseturile murate bine mai departe, nutrind in continuare ganduri si sentimente nu prea suave la adresa melteanului, masii si mortilor lor.

no, merg io mai mult sau mai putin linistit dar foarte precaut si ajung la intersectia aia unde calea calarasilor se transforma magic in corneliu coposu care se intersecteaza in piata omonima cu mantuleasa. si ca orice om normal dau sa traversez „pe culoarea verde a semaforului” care functioneaza numa cand vrea el. am uitat pesemne ca traiesc intro tara anormala, intro capitala anormala, plina de soferi idioti. bre lume, parca eram in filmele cu stan si bran, cand sa pun picioru pe „partea carosabila” vrruuuuummmmm vrun avorton intarziat dan partea halalalta. dupa cateva tentative nereusite o iau la fuga (da dragii mei, in bucuresti si pe verde se traverseaza cu frica, in fuga) prin baltoace sperand sa ajung in cat mai putine bucati pe trotuaru dan fata. si istoria sa repetat dar de data asta in fata. fleaska. muci. mi sau murat breloacele. nam mai avut nici puterea sanjur… 

din fericire am prins un metrou mai gol, si am avut chiar si loc, asa ca am picurat oarecum linistit pana la birou.

deci daca randurile astea sunt citite si de doi soferi care au stropit cu mult temei un nene imbracat in negru, cu plete, geaca de piele, sapca siun ghiozdan de laptop in carca va doresc sami sugeti pula dupa care sa muriti in chinuri groaznice cu intreg neamu vostru de cacati ratati, uscati si razuiti de pe perete! 

Despre warsongu

Udonwannano...
Acest articol a fost publicat în WarSongu și etichetat , , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

4 răspunsuri la a venit a venit toamna…..

  1. Miruna zice:

    Aoleu, s-a udat si laptopu’?

  2. warsongu zice:

    dan pacate firma nu ma considera indeajuns de important sami dea si laptop…da ghizdanui bun sami car altele cu el :))))

  3. Miruna zice:

    Poate e mai bine asa, ca daca se uda era nasol.

  4. marianaduma zice:

    vino in http://www.salvatibucurestiul.wordpress.com si eventual pune si linkul in blogrollul tau ca sa afle cit mai multi romani de planurile distrugerii de patrimoniu ale primarului videanu :((

Lasă un răspuns

