Biblia versus dinozauri tatuati poponari care fac laba si urasc femeile si najung in rai!

dupa un post dealu nea cozmoz intrai io pa neste bloag cretine…ummm, crestine. dacolo mam dus la un fel de fachiu crestinesc. mare greseala neamule, mare mare greseala. ma doare creierii capului okilor nervilor mei, ca sal citez pa gigel.

iata ce raspunsuri am aflat…

1. sunt tatuat, am belit pula, ard in iad (apropo, ce kilu meu inseamna „stripturistic”?):

http://www.gotquestions.org/Romana/Biblia-tatuaje.html

mai e ceva care mia atras atentia… iote:

<Cu toate că 1 Corinteni 6:19-20 nu se referă direct la problema tatuajelor şi a tăieturilor / perforării trupului, ne oferă un principiu în acest sens: „Nu ştiţi că trupul vostru este Templul Duhului Sfânt, care locuieşte în voi, şi pe care L-aţi primit de la Dumnezeu? Şi că voi nu sunteţi ai voştri? Căci aţi fost cumpăraţi cu un preţ. Proslăviţi dar pe Dumnezeu în trupul şi în duhul vostru, care sunt ale lui Dumnezeu”>

uhh….alo, Domnu…mie numi place…numi place deloc. adica…viata mea nu e a mea? e a ta? am fost cumparat cu un pret??? nenea….imi pute a sclavie si ai belit pula rau daca e asa. noi neam mai supto cu dastea si stim cu e, iti fac matele zmeu mintenas Domnu…

2. fumeile nu are voie…

http://www.gotquestions.org/Romana/femei-pastori.html

incearca ei in stilu caracteristic baloso bisericesc so scalde si sa masluiasca vorbele. pai ba pula, io am inteles o chestie da la voi. lanceput a fost cuvantu. de ce scrie in sfanta striptura (ca asa sa scrie aici) e sfant. pai ce pula mea o tot scalzi asa, cand nenea ala, Timotei, pupilu lu Pavel (io am zis mereu ca apostolii aia era cam nefututi, si de aici recte boala pe femei…ca mie teama sa zic ailalta banuiala a mea) zice clar:

Timotei 2:11-12 spune: “Femeia să înveţe în tăcere, cu toată supunerea. Femeii nu-i dau voie să înveţe pe alţii, nici să se ridice mai pe sus de bărbat, ci să stea în tăcere”

deci fah fumeilor, sper catz inteles cum ie masu…ciocu mic si joc de glezne pentru ca <În Biserică, Dumnezeu alocă roluri diferite bărbaţilor şi femeilor. Acesta este rezultatul modului cum a fost creată omenirea (1 Timotei 2:13) şi a modului cum a intrat păcatul în lume (2 Timotei 2:14). Dumnezeu, prin scrierile apostolului Pavel, restricţionează accesul femeii la roluri de slujire în învăţarea bărbaţilor. Aceasta le exclude de la posibilitatea de a sluji ca pastori, ceea ce include cu alte cuvinte predicarea, învăţarea şi deţinerea şi exercitarea de autoritate spirituală asupra bărbaţilor.>

nashpa girls….sucks to be you, cum a zis si retardatu ala de Wiliam Phips la Salem…

3. pisoiu meu nare suflet, deci pula rai…

http://www.gotquestions.org/Romana/animale-Rai-suflete.html

adica <Biblia nu oferă învăţături specifice referitoare la posibilitatea ca animalele să aibă “suflete” sau dacă ele vor merge sau nu în Rai. Cu toate acestea, putem analiza câteva dintre principiile Scripturistice generale pentru a face oarecum lumină în această problemă. Dumnezeu a dat suflare de viaţă omului (Geneza 2:7) şi animalelor (Geneza 1:30; 6:17; 7:15,22). Diferenţa primordială între fiinţele umane şi animale este că omul a fost făcut după chipul şi asemănarea lui Dumnezeu (Geneza 1:26-27). Prin contrast, animalele nu sunt făcute după chipul şi asemănarea lui Dumnezeu. A fi făcut după chipul şi asemănarea lui Dumnezeu înseamnă că o fiinţă umană este precum Dumnezeu, capabilă de spiritualitate, cu gândire, emoţii şi voinţă – şi – deţine un aspect al fiinţei reprezentat de continuarea existenţei după moarte. Dacă animalele au un “suflet” sau caracteristică imaterială, trebuie ca acesta să fie diferit şi având o “calitate” inferioară. Această diferenţă probabil că înseamnă că “sufletele” animalelor nu mai există după moarte.>

oare klingonienii merg in rai?

fix pula…

4.vatz futut inainte de cositorie? hehe, aici toti o sugeti…

http://www.gotquestions.org/Romana/sex-inainte-casatorie.html

bah pacatosilor, <Ca toate celelalte forme de imoralitate sexuală, relaţiile sexuale dinainte de căsătorie / premaritale sunt condamnate în mod repetat în Sfânta Scriptură (Faptele Apostolilor 15:20; Romani 1:29; 1 Corinteni 5:1; 6:13,18; 7:2; 10:8; 2 Corinteni 12:21; Galateni 5:19; Efeseni 5:3; Coloseni 3:5; 1 Tesaloniceni 4:3; Iuda 7). Biblia promovează abstinenţa sexuală înainte de căsătorie. Relaţiile intime dinaintea căsătoriei sunt la fel de greşite ca şi adulterul sau alte forme de imoralitate sexuală, întrucât toate acestea implică relaţii sexuale între persoane care nu sunt căsătorite. Relaţiile sexuale între un bărbat şi soţia sa reprezintă singura formă de relaţii sexuale permisă de Dumnezeu (Evrei 13:4).

deci aveti dreptu la liberu arbitru, da sa nu va futeti.

5. am papat dinozauri cand eram mici…

http://www.gotquestions.org/Romana/dinozauri-Biblie.html

hai lason pula mea… darwin suge!

6.incest la greu…

http://www.gotquestions.org/Romana/sotia-lui-Cain.html

pai altfel cum am fi ajuns noi la miliarde da la 2? oare se casatoreau inainte? gen socru meu care de fapt e fiul meu si propriul tata, gandea muierea biblica…a dreacu stoarfa, no wonder (cum zicea si Lazar cand sa ridicat dan mormant si a dat cu capun tavan) ca mai tarziu femeilii au fost puse la punct…

7. OOPS!

http://www.gotquestions.org/Romana/masturbarea-pacat.html

deci daca o laba nu poate fi sfanta intru dumnezeu atz cacat steagu baeti si fete…rau de tot :))))

8.raiu si poponautii…

http://www.gotquestions.org/Romana/homosexualitate.html

nasol…mare dezamagire pentru o gramada de calugari si maicute…ce teapa…

mam plictisit…deci alte invataturi de mare valoare acilea:

http://www.gotquestions.org/Romana/index.html

PS. sunt pagan by the way…

Despre warsongu

Udonwannano...
Acest articol a fost publicat în WarSongu și etichetat , , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

26 de răspunsuri la Biblia versus dinozauri tatuati poponari care fac laba si urasc femeile si najung in rai!

  1. lordsith zice:

    gasisem odata pe un sait care sunt pedepsele shi modurile in care te poate ierta al`de sus daca calcam stamb…fix pula, am calculat ce scria acolo shi numai la intratu`n biserica aveam vreo 3 vietzi de om…mai departe n`am stat sa calculez ca bunica`miu n`a fost matusalem shi nici eo nu`s frun sfant…concluzia e urmaritoarea : ce pacatos sunt shi ce`mi place.

    dixit.

  2. warsongu zice:

    ai sa arzi in iad…repent, sinner! for the end is near!!!

  3. David zice:

    FOARTE TARE, FRATE!!!

  4. tezeu zice:

    lordsith… daca n-ai fi si asa aliterat poate te-as intelege.

  5. dadatroll zice:

    Deci, nam inteles, asta e satira?

  6. warsongu zice:

    @Tezeu, satz ecsplic io, alt aliterat. deci a facut atatea cacaturi incat ca sa cada la pace cu al de sus ar trebui sa steie vro trei vieti de om in biserica la matanii si pupat icoane, wakarimasu ka?

    @dadatroll, dat fiind ca sunt niste citate din biblie si niste dogme care chiar sunt luate in calcul, da…poti sai spui si satira.

  7. cayetana zice:

    frate varu song, ce pm te-a apucat bre sa te dai pe saiturile alea? nu mai aveai la ce sa te gandesti cat ai fost bolnav? erai deprimat si cautai o cale sa te scoti?
    take my advice: fereste-te de subiectul asta, pe unde-l vezi, ocoleste-l la o suta de metri. nu te duce nicaieri, e fundatura.
    lasa-i pe ei.
    btw, zi-mi si mie cu ce ti-a trecut viroza, daca ti-a.

  8. tezeu zice:

    Warsongu nene, ti se potriveste un citat din matrix, „Ignorance is bliss”, skides ka?

  9. warsongu zice:

    „fiecare cu ignoranta lui. io faceam misto de siteu alora, care va simtiti cu musca pa caciula sa fiti sanatosi, ma doaren flaps.

    adevar graiesti cayetano, creca tre sa mai treaca ceva sute de ani pana sa se destepte tartanu… adica io…sa nu cumva sa credti ca ziceam de drept credinciosi…:))))

    o sa incep sa bag dude dala cu acest post este o satira si trebe tratata ca atare…plm

    cu dumnezeu inainte! >:)”
    asa suna initial commentu meu, da porma am intrat pe blogu lu tezeu si mam razgandit.
    am sa bag un soi de disclaimer mai incolo pe Daspre. tre sa se inteleaga clar ca sunt direct ca o flegma in oki, subtil ca un cap in gura si ca ma pis pe notiunea de „tabu”. mi se falfaie daca religia e considerata tabu pe bloguri, asta e un blog care sa ma ajute sa nu uit cemi place si ce nu, therefore aici scriu cemi tuna si ce nu, si sincer, ma doare in pula daca ii deranjez pe unii ca tezeu…
    Howgh!

  10. cayetana zice:

    zi-ne si noo ce scria pa blogu lu tezeu si de ce te-ai razgandit.

  11. warsongu zice:

    @cayetana, apropos, despre viroza, am lasaton pace pansa sa plictisit si ma lasta si ea. fervexu si neste biseptol sunt insa required.

  12. cyberfaust zice:

    Dude, esti naspa!

  13. adam0111 zice:

    43. Pentru ce nu înţelegeţi vorbirea Mea? Pentru că nu puteţi asculta Cuvântul Meu.
    44. Voi aveţi de tată pe diavolul; şi vreţi să împliniţi poftele tatălui vostru. El de la început a fost ucigaş; şi nu stă în adevăr, pentru că în el nu este adevăr. Ori de câte ori spune o minciună, vorbeşte din ale lui, căci este mincinos şi tatăl minciunii.
    45. Iar pe Mine, pentru că spun adevărul, nu Mă credeţi.
    Ioan 8:43-45

    Nu poti cunoaste adevarul atata timp cat il negi continuu. Cauta drumul despre care ai auzit, dar va trebuii sa-l lasi pe cel pe care mergi acum, altfel nu ai sanse. Nimeni nu poate sa mearga in acelasi timp pe 2 drumuri diferite.

  14. warsongu zice:

    adam, am fost pe drumul ala most of my life, am sfarsit scarbit si dezamagit. asa ca am ales altul… o fi mai bun, o fi mai rau, time will decide. dumnezeu e unul, orice nume iam da. iar credinta nu are legi si dogme. ea exista sau nu… sau mai bine spus o acceptam sau nu. sunt credincios, dar „religia” imi repugna.

  15. lordsith zice:

    duamne apara shi pazeshte, s`a umplut lumea de credincioshi shi de cititori de biblii…fi`mi`ar scarba, atata vorbitzi vorbe goale shi va datzi duhovnici, da` cand credetzi ca nu se uita nimeni facetzi shi voi aceleashi pacate ca shi mine sau ca shi altu`, mai abitir chiar, ca la voi se poate, ca va caitzi shi pocaitzi dup`aia….mash ma….

  16. adam0111 zice:

    Imi cer scuze daca v-am tulburat cu scrierea mea. Rog pe cel autoritar s-o stearga pentru a nu face alte valuri. Nu am astfel de intentie. Voiam doar sa arat si altora ca eu sunt fericit pe drumul meu. Poate mai vine cineva pe acesta.
    Imi cer scuze lordsith, si eu fac pacate, dar imi pare rau si incerc mereu sa duc o viata buna. Viata e ca un punct pe o dreapta.
    Sa aveti o seara placuta!

  17. David zice:

    subscriu la ce a spus warsong..

  18. lamaie zice:

    Deci daca pisica mea nu merge in rai da in schimb merg astia de imprastie aberatiile astea abia cand incepuse sa se potoleasca fanatismu’, io-mi bag…destele in oki.

  19. AMBRO zice:

    sunteti o carutza de jeguri pamantesti viermi umflati de prostie si incultura , o rusine pt.natia Romana si parintii vostrii sunt niste biete creeaturi incapabile sa realizeze ce orori au cacat pe lume…provocati scarba, mila si rusine ca faceti parte din ceea ce se numeste omenire. Ca sunteti burduf de prostie…asta stiti si voi de aceea v-a complaceti in mediul din care faceti parte…putiti de duhoarea spurcata care zace-n voi…iar tupeul vostru de jivine in putrefactie face sa va pocneasca capatinile, aruncind puroiul din ele, dandu-va umpresia ca asta este inteligenta creerelor voastre putrezite….

  20. warsongu zice:

    @ambro…

    Bai putza, ce sa zic…ai vorbit ca un adevarat „crestin”. adica plin de ura, venin cu cuvinte rupte parca din sfintele scripturi. Ai har, pulica, am impresia ca ti’ai gresit vocatie. Trebuie sa te faci preot, sau esti deja? Oricum, mi’ai dat o lectie de adanca moralitate, intr’un adevarat spirit de credinta, asa ca’ti ofer din sufletul meu mic, negru si puhav o sfanta pula purulenta s’o molfaiesti de plictiseala.

  21. fane zice:

    Un suferind de deficienta mintala de gradul 3. Asta inseamna o varsta mentala de pana la 3 ani si un IQ de sub 20. Cam mult totusi in cazul de fata. Tipologia oligofrenului nesatisfacut, imaginea celui marcat de encefalopatie infantila, saracul pe care l-a lovit idiotia (partiala sau totala). Caz tragic de inaplicabilitate a masurilor speciale de psihopedagogie. Polihandicapat datorata carentelor alimentare din ontogeneza.
    Si peste treizeci de ani, cand o sa reusesti sa descifrezi cu mintea ta ce am scris si o sa iti descoperi cu adevarat sinele, voi reveni si eu pe acest blog penibil al unui „revoltat” agramat, animal vorbitor. La revedere, mucos ofticat.

  22. warsongu zice:

    bai fanele, ce sa zic….m’ai dat gata. esti tare ce sa mai…ian zi’mi, stii sa citesti si rezultatele analizelor? ian baga limba si spune’mi cum stau cu urina? e densitatea mai mica de 1014, mai mare de 1030, sa’mi fac probleme de deshidratare ceva? inteapa la limba? e PHu usor acid cum trebuie, 5,5-6,5? leucocitele si eritrocitele sunt in valori normale? hai, si cand termini, te speli pe dinti si p’orma facem si niste analize coprologice…

    in alta ordine de idei, vermina, crede’ma ca nu o sa am probleme cu somnul pentru ca nu’mi vei mai vizita tu blogul… nu a fost oricum facut pentru genii ca tine. asa ca du’te tu frumos, fa’ti rugaciunile in genunchi cu manutele impreunate cum stii tu ca e bine, ia vr’o doua sute de pastile (stii tu de care, ca te pricepi) si saluta’i cordial pe cei de dincolo din partea mea.

  23. Vik zice:

    bagati mah mintile in cap retardatule!

  24. warsongu zice:

    …sau ce? zi, bai putza, ma trazneste dumnezeu in stilul lui iubitor de oameni propovaduit de anemicii mentali ca tine?

Lasă un răspuns

