‘Telectuali…

Imi place ca mai nou lumea citeste. in metroi. azi erau vro 6 sau 7 tipi si tipen juru meu care citeau. carti, nu clic sau libertatea. si unii chiar dadeau pagina…

 exceptand o donsoara care citea iubirile lu marinaru pavel corut, restu citeau in carti in engleza. si ultimele shpe carti pe care leam citit io tot in engleza erau. de ce? pentru ca la noi nu prea mai apar carti mai pe gustu trollilor ca mine. ce pula mea sa citesti? pe principiu nu va cacati in gustu meu ca va fac buzunar la burta, miemi place sa citesc romane care te tin cu sufletu la gura. si numi plac cartile realiste. io citesc sefeuri, fantaziuri, istorice orice altceva decat ce citeste intelectualii. ma doaren pula ca veronica se hotaraste sa moara, sau de vrun rus praf cu capu care omoara babe…

in romania toti obositii isi scriu memoriile. daca ai peste 50 de ani, papion, si teai futut doar de doo ori in viata odata beat siodata cu o persoana de acelasi secs e clar ca esti un scriitor de succes. io zic ca astiar trebui sasi faca blog si sa nu mai consume hartia aiurea ca plang padurile. si io de mila lor. in afara de astia, telectualii de club A citesc si se uita la filme numai daca apare un nume cu rezonanta spanioleasca. subiectele trendy erau pana mai acu ceva vreme adunate in juru cuvintelor almodovar, coelho si che.

io nu prea pot santeleg pa astia care citesc dramolete dastea cenusii. io cred ca tre sa ai o viata foarte roz ca sa te simti bine citind cancere si leucemii, saracie crima si pedeapsa. parerea mea. miam servit partea mea de drama in viata, asa ca astfel de fituici ma scarbesc in cel mai bun caz. imi place cand deskid o carte sa ma cufund intro alta lume decat cea in care traiesc. caut in literatura un refugiu fata de ternul cenusiu al vietii de zi cu zi. vreau sa vad altceva decat frustrarile de care ne lovim cu totii (uni nu recunosc insa) in cotidian. la fel si cu filmele. imi plac happy endingul american si efectele speciale. imi plac povestile pentru oameni mari. imi place sa explorez imaginatia umana. nu drama, i’ve had enough, cum zicea si decebal cand a iesit de sub traian.

in alta ordine de idei, azi in metroi, obectu divin al inspiratiei mele demonice, a fost ca deobicei full. fleica peste fleica. eo ma sui da la urinii. o statie mai incolo sa elibereste fix scaunu dan fata mea, ultimul dantrun rand, langa usa. de dupa bara de langa usa o cucuana, desi nu avea nici o sansa sa ajunga la scaunu cu pricina isi arunca preventiv si cu vise umede de viitor geanta si sacosa pe scaunu MEU. tuti neamu matii de vaca. drept pentru care io, finutz in pula mea, cu okii adanc infipti in okii hoastei mam asezat cu furia celor 90 da kile pe obectele cu pricina. da tare, cu speranta ca o sa aud ceva troznind in respectivele dude. si cu un pic de teama sa nu care vaca cuie sau te miri ce alte chestii ascutite. dupa ce mam foit cu curu pe ele sa fiu sigur ca stricaciunile sunt maxime am schitat un „pardon, bagamias pula!” si am maturat ramasitele pe jos inspre cucuoana cu pricina. a urmat o secventa de film mut, in care respectiva tremura si facea marunt din buze, i se aburisera okelarii, dupa care a inceput sasi adune chelcashozurile de pe jos in aglomeratia care o calca pe maini. dupa cum intuisem inca de la inceput, vaca a coborat la urmatoarea statie, recte victoriei.

sunt foarte mandru de mine azi! 

Despre warsongu

Udonwannano...
Acest articol a fost publicat în WarSongu. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

5 răspunsuri la ‘Telectuali…

  1. vio zice:

    vai eşti bestial!:)

  2. Miruna zice:

    Sa vezi in trenuri ce se citeste, mai ales dimineata cand se duc navetistii la munca si studentii la fel de navetisti la facultate. N-ai loc sa iei o palma de carti si laptoape, iti vine sa-i pupi. In schimb seara tarziu, in personalul cu care se intorc zilerii, ala e cu totul alt film de Kusturica.

  3. karioka zice:

    Si io-s foarte mandra de tine!

    Si in legatura cu lumi de fantezie de evadat in ele, uite vezi. d’aia joc eu WoW!

  4. cayetana zice:

    mah, fiecare cu fanteziile lui. io am fantezia de a nu ma plictisi si fac orice pentru asta. chiar si nimic.
    dar daca aici tre sa zicem daca suntem mandri de tine warsoange, zic si io ca da. decenu? :))) „cum zicea si decebal cand a iesit de sub traian” :)))

  5. David zice:

    esti un „foarte liber” cugetator.ti`am dat add in blogroll.treaba cu religia mi`a placut.putin cam vehement, dar ideea e foarte buna.ma bucur cand gasesc oameni scapati de BS`ul numit religie.

Lasă un răspuns

