„Tanti Mama lu Videaaannuuu!”…”?”… „Mancaneai sexu!”

in ferma (a se citi firma internationala) in care imi castig, casa zic asa, painea, tigarile si coniacu, se desfasoara diverse actiuni umanitare. la care, in functie de mood, ia parte si satanistu care ma aflu. la sfarsitu postului asta (nu al pastelui) sper sa miaduc aminte sa pun o poza cu mine (evident) intruchipand un mos craciun satanist la o casa de copii. (Lasand gluma la o parte pentru mine asta a fost o experienta cutremuratoare, si simt un nod in gat cat pumnul ori de cate ori imi amintesc… discutam si despre asta candva)…

bun…donc, dupa cum va ziceam se fac dude humanitariste. acu se aduna toale cu mormanu sa se dea la cine nare. cum io sant (traiesti diclese!pentru cine sare cu gura cas aliterat, joc de cuvinte intre sunt si sfant ca da bine in context) marinimos din fire eam zis lu nevastamea sasi adune tot ce nu mai poarta si sami dea sa tarasc la berou in scopul mai sus mentionat. in juma de ora a adunat albinuta mea un sac. eam zis cai deajuns, ca si alta data cu placere.

azi sa trezeste mandelu ca niciodata inaintea pulii (ca fruntasu si gornistu) si cu inima cantand de bucuria unei fapte bune trage un pipi si se pregateste de plecare. si fac greseala secolului… ca sa nu mambulzesc in metroiu care este cu sacu in carca (un tigan cun sac in spinare…rings any bells?) imi kem io un taxi. vine nenea cu taxiu si purcedem increzatori la drum. 3 metri. inca unu, inca doi…si tot asa… bre, mia loatara doo ore sajung de la hala lu traian pana la gaurel vlaicu unde mie berou. 2 ore! si asta in conditiile in care taximetristu era un adevarat as balcanic al volanului… adica am mers numa pa sina de tramvai si am trecut numa pe rosu. meserias omu. a incalcat legile de circulatie metronomic in patru a patra (cine stie cu toba cunoaste!) de ce? din doo motive…

1. tot bucurestiu pune borduri fratili meu. a loat videanu da la kinezi cu bani grei neste borduri asa de bune incat erau deja expirate cand au ajuns. deci te poti pisa pe dansele. au vrut kinezii sa ni le dea moca in skimbu celor veki care erau de granit si de care ei aveau nevoie…dar nu era indeajuns pentru romani. asa ca umpic mai tarziu lea importat videanu pan firma lui pe bani grei, sa manance si gura lui ceva. deci mue videanu. domnu videanu, asculta acilea urare de bine de la un tigan borat care ma aflu:

sa dea dumnezeu sati stea in gat tot ceoi manca cu banii de iai facut cu afacerea bordura, tuten cap de bordurist! satzaduca banii aia numa sida, cancer, sifilis, leucemie, satz dea sangele pe nas de fiecare data cand tenjura vrun sofer in bucuresti. a, si satz moara iremediabil si irecuperabil pula!

2. avem masini frate…

pai sa nuti bagi pula fics in epiglota bucuresteanului care se plange ca nu traieste bine? suntem vro doo melioane de suflete care respira in orasu asta aproape european. creca sunt de 3 ori mai multe masini. personale si nu numai. oricand te uiti, oriunde te uiti vei constata ca sunt mai multe masini pe carosabil (LOL) decat pedestrasi pe trotuar.

o sa vina iarna acum, si nu uitati ca iarna nui ca vara, deci traficu o sa moara. pur si simplu nu o sa se mai miste nimic. conservele bombardier fara aer conditionat or sa fie pline pe sub bordurile lu prostu, pe sus o sa faci 3 metri in 2 ore…3 cacati de 4 feluri… deci domnu videanu si mama lui, ramane cum am stabilit.

Pofta buna!

 PS. iote poze de care va ziceam mai tarziu:

Bad Santa

Fetita din poza asta mi-a sfasiat sufletul. A adus-o educatoarea impingand-o de umeri, iar cand am luat-o in brate tremura si inima ii batea mai tare si mai repede decat ar fi crezut orice cardiolog ca e cu putinta. Am tinut-o strans in brate, i-am vorbit la ureche vrute si nevrute, iar cand intr-un final s-a destins si si-a asezat capul pe obrazul meu mai ca m-a bufnit plansul… dupa ce am impartit cadourile am intrebat-o pe educatoare care este povestea acestei fetite. Cutremurator, am plecat de acolo pe sapte carari si mi-a fost rau toata ziua. Mi-am dat seama inca o data, de parca mai era nevoie, ca as putea ucide anumiti oameni fara sa clipesc din ochi, si ca niciodata un astfel de gest nu mi-ar tulbura somnul…

nu-mi vine nimic in cap…

Despre warsongu

Udonwannano...
Acest articol a fost publicat în WarSongu și etichetat , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

14 răspunsuri la „Tanti Mama lu Videaaannuuu!”…”?”… „Mancaneai sexu!”

  1. dushculescu zice:

    aaaah!e killer poza!!

  2. cayetana zice:

    bre
    una la mana: deci sac+tigan stiu ce inseamna in viziunea polutiei, pe baza de esperienta proprie d-a lu’ sotu’ meu. plecam la mare cu o geanta pentru amandoi, deci mare. el inainte, eu dupa. el brunet si ras in cap+barbison, pe trepte la metro, io dupa el. numa’ dupa ce a inceput sa le arate la politai chilotii mei am intervenit. s-a lasat cu scuze, dar asta numai dupa ce am scos legitimatia, desi (sau poate tocmai pt. ca) sunt blonda. si n-a fost singura oara cand l-am scos din mainile lor.
    doua la mana: hai sa ne facem un sereleu de omorat. ONG as putea zice. desi cica are dumnezeu grija la toti. pustoaica asta o trebui ea sa invete cine stie ce lectie …
    multi nenorociti pe lume.

  3. warsongu zice:

    1. ce legitimatie, ca ma sperii?!?

    2. oh nu, credema ca nu… daca „dumnezeu” iar fi servit copilei asteia trecutul ca pe o lectie, mias face ideal in viata sa scup acest „dumnezeu” intre oki…

  4. cayetana zice:

    1. un cacat de legitimatie cu tricolorul pe ea. am scapat si de amenda pe reatebeu cu ea :)))
    2. deci ce alegi, sereleu sau oengeu?

  5. warsongu zice:

    1. nu mai lamurit, baga un mail cu detalii la eternaldawnlord@yahoo.com (tot asta si ID de mess…

    2. ONG, cas faceo cu aceeasi placere si moca..

  6. neighbor's goat zice:

    Warsong, felicitari pt. gest si mai ales pt. faptul ca te-ai dus. Eu ajut de obicei, dar nu pot sa merg acolo. Tocmai de aia ii admir pe cei care pot.

  7. warsongu zice:

    multam fai capritsule…sper sa gasesc un strop de tarie sa ma duc si anu asta…

  8. warsongu zice:

    loool….voiam sa zic multam FAIN….scuzoaiele mele :)))))))

  9. vio zice:

    of warsuange, cum te-nţeleg şi ce sensibilă am fost de mică, vai.
    cînd eram aşa mai jovenă, m-am dus la cor, la casa nujcui, că nu mai era a pionierului. şi tot de-un crăciun am fost la o casă de copii din iaşi şi le-am cîntat la orfani nişte colinde.
    atîta jale mi s-a părut că domnea pe acolo, că mi-au stat foarte sincer colindele-n gît şi n-am putut să mă uit la puii ăia de om fără să-mi destup glanda lacrimogenă.
    fir-ar să fie de dreptate care nu este pe lumea asta…
    mdeah.

  10. Groparu zice:

    Baaa, super tare! tu erai moshu’, sau fetita?

  11. warsongu zice:

    gropare…io faceam poza…LOL…nu
    io eram mosu

  12. marianaduma zice:

    vino in http://www.salvatibucurestiul.wordpress.com si eventual pune linkul in blogroll ca sa afle cit mai multi romani de distrugerile lui videanu

Lasă un răspuns

