vekitura cu caft in metroiu care este

Posted: Mon Oct 16, 2006 8:57 am Post subject:

breeeeeeeee…. azi lam pocit pe un nene in metroiu care este. ma nam vazut atata nesimtire decand mama ma facut.
in metroi, vreme deo statie cam asa, tot ma pipaia cineva pe cur, si cum ieream aparent fix intre trei liceence nu ma deranja de loc. zic mamaaa, natio franta ca tiam puso. dupaia vaz ca de fapt eram pipait in buzunare… ma uit la fiecare dan gagici, naveau ele treaba. cand ma uit mai atent intre doo dan ele se strecura o mana mica neagra si paroasa de cimpanzeu paralitic.il apuc da inkeietura si io rasucesc in stilu caracteristic al unui procedeu de aikido (vedeti ce tare sunt?) se retrage mana rapid cand ii dau drumu, il vaz si pe mutant la fata (sapca pa oki strass un ureke blugi cu sclipici kind of dude) imi arunca asta o privire plina de dor mormaie ceva si sentoarce cu spatele. naveam kef de scandal, era imbulzeala, naveam loc, am lasato moarta.

ma si vine victoriei, ma dau jos si dai coada la scara rulanta (venise si ala de pe partea ailalta) sa trec la victoriei 1 unde aveam io treaba. ma si iar dai pipaiala pe cur, mai avea umpic simi dadea dracu bracinarii jos, asa tragea de poznaru ala. cand ma uit, mutantu! miau sarit mucii fratilor, numi venea sami cred senzorului de orice natura ar fi fost el. in stilu caracteristic de viitor cetatean european iam luat tot neamu de la bacterie la robot in gura mare, cu multe treceri prin morti raniti si disparuti, lam apucat pe nene de ceafa, lam tarat sub scara rulanta si iam facut cunostinta cu energia punctului zero. ma da iam dat cu o sete de acum abia tastez.

 ah fratiori si surioare, si cine credeti voi ca era golanu, nemernicu, nesimtitu in toata povestea asta? io…. a sarit neiculita lumea, sa ma linseze, urlete dupa politie, ca ceam cu bietu copil (ala avea mai mult de 30jda ani) ca de ce il tavalesc (la un moment dat cautam sai infund bocancu in muian, da ala statea peo parte in pozitie fetala si senvartea asa de repede ca sa mor de lam atins)…pan la urma mau luat cetatenii responsabili (labagii dreacu) de pe nene si mau tras deoparte, mai mai sa marunce pe sinasi ala a fugit in pula mea in sus pe scara. astia sami faca morala, io sa la explic ca ma facut la buzunare mai mai sa mi le rupa, astia ca hai domne da kiar asa nu puteai sa kemi politia, io cami bag pulan politia lor (intre timp a coborat siun gorobete de sus), in fine ma lasa astian pace, ajung sus si pa parteailalta dai iar scandal, impricinatu, tot asta del jumulisem io bine de tot. sio lua cu mult temei de la un nene mai mare decat mine si asta la un loc pentru cai smulsese telefonu dan mana si incercase sa fuga cu el. sa ma cac pe mine de ras si mai multe nu.

 sa vezi mare ce fete luasera justitiarii cu insigne cu ACR in piept… sa vezi ce mai cotcodaceau fonctionarele demi crestea iniman pept. sia luato rau de tot ura’n’gat’anu ala parol donor.
He made my day…
In alta ordine de idei ma duc azi la banca sami ridic cardu pentru credit… ceva imi spune ca anumite aspecte se vor repeta.

Despre warsongu

Udonwannano...
Acest articol a fost publicat în vechituri. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

2 răspunsuri la vekitura cu caft in metroiu care este

  1. Miruna zice:

    Eu l-am prins odata pe unu’ cu mana in buzunarul de la geaca mea, m-am uitat la el cu niste ochi de caprioara injunghiata, ca era cat trei vecini de-ai mei si i-am zis „n-am decat un pachet de tigari…mai sunt vreo trei in el”. Nu mi l-a luat, dar mi-am dorit maxim sa stiu bataie. 😀

  2. nenea cosmos zice:

    fetele stie sa dea la outze…

Lasă un răspuns

