pan padure

Posted: Fri Aug 25, 2006 8:10 am Post subject

Stau cateodata simi aduc aminte ce vremi si ce oameni mai erau si pe la noi pan humulesti pan sat…
adica am fost la slanic in uikendu trecut. am fost kiar la casa in care am copilarit, in mijlocul padurii. adica la cea mai ramas din ea, si din casa si din padure. nu am multe sa spun…am plans cu fiecare fibra a fiintei mele. ruina, dar macar padurea prospera, se vedea ca nu mai e mana de om. jungla. daca mas fi dus cu cortul nas fi avut unde sal pun. sunt deprimat, am fost deprimat toata saptamana. o sa raman deprimat pana cand o sa ajung sami ridic casa pe petecu ala caremi revine mie. dar ca sa construiesc acolo, ar insemna sa curat o bucata de pamant. adica sa tai copaci. imi e imposibil sa fac asta. am o dilema mare, cum sa fac sami revina un lot parte padure si loc de casa, astfel incat sa nu fie nevoie sa dobor vrun copac?in gardu curtii (care era absolut enorma candva) erau inainte vreme 3 frasinigrosi ca butoiu si crescuti dintrun singur trunchi la baza. acolo intre aia trei frasini stateam io si citeam sau beleam ochii la lumea care trecea pe strada. asta cand eram mic cat uikendu comunist. dupa ce mi se dusera batranii, unchimiu ia taiat, din prostia tipica a taranului roman, ca fac umbra la fan sis buni de foc. fan pula, iar sa zici ca frasinu e lemn de foc inseamna ca ai trait degeaba in mijlocu lu mama padure. si ajung io deprimat fleasca pan ruinele vechilor case ce alcatuiau gospodaria bunicilor mei, prin buruieni si balarii si urzici detz trebuia maceta sa deskizi poteca….si ajung deci la butucii ce mai ramasesera din cei trei prieteni ai mei din copilarie…si ce sa vezi, sunt plini frate de smicele infrunzite….mah da plini. am stat ca bou in cur in mijlocu padurii aleia belind ochii la nuielusele alea infrunzite mai bine de o ora.

uite ma ca se mai poate…inca se mai poate.
si ca sa fiu ontopic, slanicu nare metrou.

Despre warsongu

Udonwannano...
Acest articol a fost publicat în vechituri. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

