o chestie care va fi actuala in fiece an al vietii mele…

Posted: Thu Oct 05, 2006 2:44 pm    Post subject:

Astazi ma simt oribil. Nu mai am chemare fata de glume, nu mai simt nici un strop din savoarea vietii. Totul imi este fad, cenusiu si amorf, si simt cum imi explodeaza pieptul de durere. As plange dar am obrajii mai uscati decat Sahara. As urla de furie dar parca am gura astupata cu pamant. Tot ce imi pot permite sa simt azi este ura, furie si inspaimantator de multa durere. Azi nu imi pot permite un zambet pentru ca zambetul ar profana uratenia lumii in care traim.Nici un gand bun nu imi pot permite pentru ca ar strica perfectiunea absurdului si al sadismului cu care zeii ne’au croit soarta. Azi as vrea sa inchid ochii si sa nu ii mai deschid niciodata. Mi-e sila de cat de nedreapta este soarta. Mi-e scarba de cat de precar si fragil e totul. Este socant cat de repede poti sa pierzi ceva, cat de repede se poate prabusi ceva ce parea infailibil. Astazi vad numai laturile intunecate ale existentei noastre de vermina taratoare in balega creatorului. Moartea este ceva ce nu poate bucura de cat pe cel pe care il imbratiseaza. Oricat de dureros ar surveni este nimic in comparabil cu durerea sadita in inimile celor ce raman in urma.

As da orice ca astazi sa iti pot spune „La Multi Ani, tata!”…

Despre warsongu

Udonwannano...
Acest articol a fost publicat în WarSongu. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

