asteapta…

Posted: Tue Aug 08, 2006 8:40 am Post subject:

Astazi am constatat ca daca ma risc sa intarzii la serviciu gradu meu de confort in calatoria cu metrou sporeste considerabil. azi din cauza unei probleme fiziologice careia i’am dat curs inainte de a iesi pe usa am intarziat 5 minute. cand am ajuns la victoriei am crezut ca sunt in twilight zone. nu era nici pulea.doar vesnicele pustoaice de liceu, de data asta chiar alea cool care isi baga poola’n ea de prima ora. super tare, nu? problema e ca in birou, in stilul aplaudac de cacat specific tuturor companiilor mari, foarte mari si enorme, s’a facut un plan idiot de obligat lumea sa vina la secunda. adica daca intarzii de 3 ori intr’o luna dai ciocolata la tot departamentu. adica o gramada. daca faci asta de mai multe ori, it means u have a problem si o cam belesti, pentru ca in corporatiile mari in spatele chestiilor funny de copii handicapati si aplaudaci intotdeauna se ascud chestii inuman de reci si calculate ale HR. deci ai doo alternative, ori vii la timp si te ingrasa ailalti, ori intarzii si eventualy zbori.
mai am o problema. scarile rulante. de ce poola mea nu merg cand trec si eu pe acolo? frate sunt batran si bolnav, e chiar asa de greu sa intretii 3 cacati de scari? drumul meu spre birou este alcatuit in proportie de 75% din asteptat. astepti la usa sa termine nevastata de sporovait ce tre sa faci cand iesi, astepti la lift, astepti la metrou, astepti la scari (doua scari rulante inguste ca pt somalezi care tre sa permita fluxul a mii de oameni) astepti in holul cladirii de birouri sa ma purice ala si sa’mi scaneze legitimatia (lucrez la CIA, nu v’atz prins?) asteptat la lift, asteptat in lift pentru ca mai vine cate o mama dolores care isi propteste bartai hangaru de cur in butoane, astfel incat liftul sa se opreasca la toate etajele, si tot asa. ne petrecem mai bine de jumate din jumatea nedormita a vietii asteptand sau mergand spre.

Despre warsongu

Udonwannano...
Acest articol a fost publicat în vechituri. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

