alta vechitura dan metrou

Posted: Tue Aug 15, 2006 9:59 am Post subject:

azi pare a fi o zi mai linistita, oricum sunt mahmur si am asa o bagare de poola de nici nu mas agita vrun tzartz. in metrou era sa mio fur. un gaozarlat in umeri ca biscuitu pe dunga si cu cracu de la nadragi suflecat pan la genuche a avut proasta impresie cal pipai pe cur! cert e ca in imbulzeala loi fi atins, dracu stie. si sentoarce cacatu simi arunca o privire furibunda simi zice politicos: „ce pula mea faci bah? ma mangai pe cur?!?” mia sarit tzandara futul in gura sal fut si iam replicat la fel de politicos: „da belimiai pula, asta e hobbyu meu! cand nam ce face pipai cocalari imputiti pe cur!” eram tare mandru de mine pana am vazut in geam trei gealati cat malu care auzisera conversatia si simtinduse cu musca pe caciula la apelativul de cocalari imputiti isi faceau semne care sa ma loveasca primu. ups, zic, am belito. miam orpit frumos muzica, si am asteptat sa opreasca trenun statie, pt ca era evident can imbulzeala nu ar fi miscat nimic. am iesit din tren si am urcat scarile agale. io agale, ei agale dupa mine. ce pula mea or fi asteptat nu stiu, da siau luat tzeapa pt ca de la iesirea din metrou sunt 10 metri pana la parcarea cladirii in care lucrez, care e pazita. asa ca pula, sau retras frumusel si au plecat comentand. ce omor mias fi luat daca era altfel. in rest, gagici misto azi in metrou, deci tre sa fie o zi calma.

Despre warsongu

Udonwannano...
Acest articol a fost publicat în vechituri. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

3 răspunsuri la alta vechitura dan metrou

  1. Miruna zice:

    Eu ma intreb de ce nu fac si fetele asa. Sa te urmareasca si ele in gasca ca sa te bata mar cu posetele pentru ca ai pipait-o accidental pe una din ele. Si fiecare sa aiba un fel de superputere asa, una sa dea la genunchi, una la cap…si pentru aia care le pipaie intentionat sa aiba in poseta stelute de-alea de ninja…
    am mers prea departe?

  2. warsongu zice:

    hehe, sa se dea power puff girls cu metroiu, sa vezi chiloman! io nu pipai fete pan metrou decat daca nam de ales… sincer, cand e denbulzeala macsima prefer sa fiu storcit de 3 liceence decat de trei strungari de la semanatoarea…
    acu ca ele, fetelor, nu leo face macsima placere pentru cas gras si urat, astai partea a doua…da ce sa fac?!? tre sa ma deplasez si io, nu?

  3. Miruna zice:

    Sincer, intre liceence si strungari si eu aleg prima varianta.

Lasă un răspuns

