doo posturi mai vechi care (hehe) vreau io sa le pun acilea…

Dan ciclu tehnologia la romani bagatzai pulan ia, loatz de citit ce misantamplat mie amu nu demult de tot:

Posted: Thu Feb 15, 2007 9:10 am Post subject:bre, tehnologia la romani, bagatzai pulan ia!miam loat si io, sa ma ciumegesc, card dala de la ratb pe care il fluturi (in putinele autobuze in care ai ocazia) si pa la metrou. si o saptamana am fost foarte fericit, gata cu cartoane, cu cartelute de care tre sa ai grija ca da okii dan cap. zic, uite bah, ca facut si romanu ceva destept, mas caca pe okii lui. dupo saptamana pula card. mort. zero. pot sal flutur si in fata bancomatului si tot aia e. si ma duc la basina aia de ghiseista de la care lam luat. am lucrat in vanzari, pr si cate si mai cate toate cu publicu, asa ca stiu cum ie sa ti se isterizeze clientu. drept pentru care io, baiat finutz in pula mea, ma duc la tzutzu cu pricina cu zambetu pe buze. ii explic mai in gluma mai in serios carei duda si ca ma deranjeaza, si raman intro expectativa zambitoare sperand saud si solutia pretinsa de ingeru de ghiseu. asta in condintiile in care deja auzeam de la coada din spate aluzii la mama, la pula si la propriumi gatlej. dupa vro doo minute penibile de asteptare bag capu pa fanta lu doamna (fanta kioscului evident) numa bine ca so vad dandusi in continuare okii peste cap. mam speriat, am zis ca face tuta vro crize de dracu stie ce din grija pentru mine, sau de ofticaconstructiva ca are un clent nefericit. toate temerile mele sau spulberat iremediabil cand Zeita a catadicsit sa se uite la mine si sa mantrebe dan spatele okelarilor de studenta perversa ” Asa, si?”
si baiatu finutz sa evaporat intro clipita facand loc tzaranului romanotzigan care ma aflu, obidit si frustrat care platise 60 da lei pe un cacat din care nu pot sami fac nici pene la kitara. zic, „cum asa si fah, fututi mortii matii de balarie?!?” si sa vedeti kopkii mei cum culmea, atitudinea ingerasului de kiosk sa skimbat radical: „dar domnule, eu nu voiam decat sa va spun ca nu va pot ajuta eu, ca trebuie sas mergeti la centru nostru de langa shincai, ca acolo sau mai rezolvat si alte cazuri similare” .io s in genere un om cu care te poti intelege, asa ca daca ar fi zis proasta asa de lanceput am fi ramas cu o conversatie profi si o imagine placuta hunu fata de celalalt. da nu, pentru ca nu suntem in austria. plec furios, ajung la metrou, cardu pula dupa cum am mentionat. nu mor de foame, dar nu mi se pare corect sa mai dau banii pa ceva ceam platit deja, indiferent de suma. kestie de principiu, sunt vanzator remember? ma duc la o mama dolores de la paza (mai nou baga niste un fel de femele ale unei specii sub umane cu tomfa si spray) sii povestesc patania cu cardu, si cum ca abia vineri imi va permite timpu sa ma duc sami rezolv problema (aia au program de tzatza). pitecantroapa se uita la mine mestecandusi mustata si sa moara sa faca de nam vazut cum i sanegrit un neg sianceput sa tremure. bag seama ca nu eram singur in situatia cu pricina dat fiind ca eandertaliana a tras adnc aer in hngaru cei tine loc de piept si a inceput sa zbiere ceva ce suna ca fiind dinainte pregatit. spicuiesc: „nu ne intereseaza pe noi ce fac tampitii de la ratb”, „daca era o cartela dea noastra mai intelegeam”, „pe aici nu se trece!”. mam declarat infrant inca odata de crudul sistem, si cum nu pot sa poknesc o femeie mam dus abitir spre enorma coada de elevi studenti si o grama de pensionari ce sedeau la abonamente compensate (evident singuru ghiseu deskis), sami iau o cartela da doo calatorii.2 lei. vineri nu ma mai duc politicos, am sa am grija sa ratez usa, sa intru prin ea sau usor pe langa ea, iar nefericitu care ma va baga in seama va avea o zi foarte foarte proasta… 

Despre warsongu

Udonwannano...
Acest articol a fost publicat în vechituri și etichetat , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

