…da iarna

Posted: Tue Nov 07, 2006 8:47 am Post subject:No iete cavenit iarna…si iar ne plangem. Io merg pa principiu sanatos conform caruia daca tie frig tenbraci, daca tze cald opusul…da cand esti in curu gol si tot lesini da cald ca pielea mea mai dai jos de pe tine? dar tot ma plang…ma plang ca nu ma lasa sufletu sami iau un polartec siun gortex si sa ma doaran brisca. nu. sunt clasic si ma simt ca o ceapa, ma misc si gandesc ca o ceapa sub tricouri, bluze, camasi sau (niciodata „si”) pulovere, geaca and so on.
si totusi iarna nui ca vara, iarna ie mai bine. aeru pare mai proaspat, rece sloi. hoiturile (si viii si mortii) parca nu mai put asa aprig si nici basina aia de soare numi mai intran oki.si noaptea e mai lunga, ceea ce e absolut genial. imi place noaptea….ziua ma simt ca o musca ametita, vba alora de la parazitii…”musca profesionista caut cacat proaspat”. noaptea si mai ales noptile de iarna, e altceva. totul e rece, da impresia de curat, de proaspat, te face sa iti aduci aminte de cotloane si coltisoare ale trale de care uitasesi, sau pe care pu si simplu nu leai descoperit inca. iarna vin pe veci…
fostam si anume in brasov vikendu ce trecutara, ca mai nou tre sa fac pelerinaj sa vazsi io un mot de zapada. am vazut mai multe moturi in zapada. orsicat fratele meu, brasovu e brasov…alta lume alta traista. am belitara si eu ocelii pan magazine. si bai nene, sa mor daca am vazut blugi argintii…sau pantofi aurii cu bot de ratza din silurian..si nici gecutza roz cu puf verde si lantzuguri aurii. si la sfarsitu a 3 zile de bantuit brasovu miam dat seama ce ma izbea….nu am auzit manele. deci se poate. au si ei uscaturile lor….da stau acolo in zona lor sis vad de shish. si de treaba. a fost frumos, ningea noaptea si io sedeam cu a mea de vorba la semineu (electric)…sa nu puneti spumant in jacuzzi…ioasa am facut…deh, taranu roman nu se dezminte.
in alta ordine de idei aseara era sa ma turteasca unu cu masina, si iam spart faru de nervi…a iesit cu ciufuleala da a fost misto.
In metrou multa imbulzeala, senzatia de disconfort e accentuata de geci, umbrele, glugi si alte dashtea specifice sezonului. stai sa vezi cand o sash care poporanu bradu. bai fratilor, ati vazut ce roller coaster e metroiu nostru cand intran victoriei? ceva de nedescris frate…nu credeamca in conditiile in care nai loc sa arunci un ac tot poti sa fluturi. alio….domnu conductor….cartofi bah, cartofi!

Despre warsongu

Udonwannano...
Acest articol a fost publicat în vechituri și etichetat , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

3 răspunsuri la …da iarna

  1. dushculescu zice:

    as vrea sa vad daca poti scrie un articol zen!taaaaaaaaaaaare curioasa sunt!

  2. Miruna zice:

    Numa’ o curiozitate am…e rau-rau daca pui spumant in jacuzzi, sau e suportabil?

  3. warsongu zice:

    e rau rau, miruna… eram si io umpic pilit si mastepta mandra (la fel de pilita) sa pregatesc baitza pentru o scalda romantican doi. si cand intrun final sa urnit sa vaza ce fac io in buda cu pricina io scoteam spuma cu mainile si o aruncam cand in buda, cand in kiuveta…deci da, e naspa rau 🙂

Lasă un răspuns

