Curul divin!

Posted: Mon Oct 23, 2006 12:54 pm Post subject[…]

wkendu asta a fost de pomina, am tinuto dan betie in betie. un amic deal meu sia inaugaurit un bar, pa la curtea sticlarilor, sa kiama revenge. e mistocut, da il recomand cu caldura numa alora de le place muzica de kko, adeca slagare ale reclamelor de la tv. sambata am fost la o petrecere Manowar in Jack, unde media de varsta era 18 ani, si unde, fiind party Manowar, sa ascultat cu precadere judas, megadeath si black. am plecat pe 5 carari acasa unde miam instalat gothic III pe care lam asteptat cu mult temei. dezamagitor. duminica mam dus la ziua lu pretinu asta cu baru, unde mam remucificat cu tequilla, absinth si ceva bere, intro atmosfera evident de cacat (muzica cu che).
Mentionez astea aici nu ca sa vedeti voi ce mult beau io, ci pentru ca mam deplasat la diversele evenimente cu metroiu.
si sa revenim….azi nu mia sunat ceasu (slava zeilor) asa ca mam trezit cu un sfert de ora inainte de inceperea dansului pe plantatie. si dai alearga ca un headless chiken pan casa, fate ca faci un dus (am caldura deja, deci pula apa calda), iesi zgribulit vai mortii tai, topaie pan casa undei ciorapu undes kilotii in fata okilor ingroziti ai soacratii iesita sa se pise matinal. intrun final reusesc sa mambrac (camasa inkeiata stramb am descoperito abia acum, in pauza de masa, in timp ce fumam si ma ranjeam smekereste la doo colege care se cracanau de ras), si dai galop sa iau metroiu. miam luat casti dalea smekere de zici cas borg, si am bagat un 69 eyes la maxim. deci sa adunam. mahmur, adormit, obosit, ametit, cu metalu taren urechi. asa intru io la metrou unde constat cu stupoare ca miam uitat borseta acasa (nu si cele 21 de sandvisuri). la ghiseu da cartele omor. zic, bag pula, sar peste. si am sarit. si firu de la castile mele cele noi si futuriste sa agatat de dracu stie ce, bombeu de la bashketii mei new rock de un kil juma bukata sa infipt in una din tevile turnichetilor, si timpul sa oprit. parol…oribil de incet vedem pardoseala cum se apropie de umilumi muian, dar si mai oribil de incet mi se miscau mainile care nu stiau daca sa se puna tampon in fata, sau sa traga de fir si astfel sa protejeze castilii mele de un muilion jumate…drept pentru care cele doua stangi ale mele nu au facut nici una, nici alta.ma salvat in skimb curu unei domnisoare care abia trecuse pasnica printre turniketi si se cautan poseta. da copkii si copkilite, am aterizat din neant cu freza fix intre bucilii lu domnita cu pricina, care a accelerat la randul ei peste un nene din capu scarilor. na fost cine stie ce, dar mia dat timp sa ma redresez. si donsoara sia revenit repede, mai mult sperietura. am mormait prea plecate scuze si am trecut tantos nevoie mare (la cur) spre peron. Si cand sa cobor sa skimb, in pauza dantre doo trackuri mo palit revelatiunea…daca dadeam cu debla de ciment foarte posibil sa fi facut ca pepenele…dar in loc de ciment, tartacuta mea mahmura ametita si asurzita de metela a avut un close encounter cu un prea frumos (si parfumat) cur de domnisoara…THERE IS A GOD!!! PS… va dati seama ca pot spune cami datorez viata unui cur?!? Rolling Eyes

Despre warsongu

Udonwannano...
Acest articol a fost publicat în vechituri și etichetat , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

4 răspunsuri la Curul divin!

  1. dushculescu zice:

    cea mai mare inventie biomecanica:amortizorul dual median(n.a. curul!)ce chestie…cand al nostru personal e preocupat cu o mancarime sau cu o flatulatie, guess what: vecinul de subspecie ni-l poate imprumuta pe al lui!!!

  2. warsongu zice:

    da, nilomprumuta, da nu cred ca domnita cu pricina sia imaginat vrodata, in cele mai umede vise, cacuru ei va salva vieti…

  3. dwayanu zice:

    frumos ca frumos, da’ parfumat cu ce ? ca la un moment dat, degeaba e cur de domnisoara ca miroase tot ca al nostru.

  4. warsongu zice:

    cred ca era dune…da numi amintesc bine, aveam altele mai importante pe cam momentu ala, si nu ma tinut sa maduc sa mai bag o data nasu pentru confirmare…

Lasă un răspuns

